Är det någon som bryr sig? 22 juni 2004

Är det verkligen någon endaste person som bryr sig om att Britneys mamma körde över foten på en fotograf? Och vill vi verkligen veta att Britney blev så upprörd att hon började gråta? Men kom igen nu... Varför kan vi inte få lite viktiga nyheter i tidningen istället för allt blaha... Jag är mer nyfiken på hur Britneys musik säljer i förhållande till annan musik. Jag vill gärna veta mer om kommande skivor, samarbete med producenter etc.

Ja sånt som spelar roll när det gäller artister - det vill jag läsa om.

Men visst jag har en stor förståelse för att tidningarna skriver som de gör - det FINNS många som vill läsa just de artiklarna. De som så totalt identifierar sig med sina idoler, de vill ju veta allt. Så ok, skriv om sånt också! Men snälla blanda med artiklar som vi andra får ut något av!

Och snälla inte mer om Big Brother-Lina eller Linda eller vad hon nu heter... Ärligt talat, här kan det väl inte finnas en endaste person som bryr sig? Bara för att man har haft sex i TV under ett täcke borde man inte få helsida upp och helsida ner i så gott som alla tidningar. Vilket föredöme...

Men återigen, jag vet att Big Brother hade hur många tittare som helst och jag vet att många är intresserade av de dära figurerna som var inne i huset. Men fansen är typ 10 år och jag kan knappast tänka mig att de vill läsa om fylleslag, utvik etc.

Nu har jag klagat lite, men det behövdes idag faktist...

Comments