Telia gå och lägg dig

Fy för Telia! Har två skäl till det omdömet om telejätten...

Visst, jag kanske får skylla mig själv lite grand men när jag under sommaren granskade vår telefonräkning lite närmare så visade det sig att vi i över ett år betalat för telefonsvarare i telefonen... En tjänst som vi inte beställt och absolut inte använt. Sa genast upp tjänsten och förklarade att vi inte beställt den och tyckte vi skulle få våra pengar tillbaka. Det kunde vi glömma...

Och så skulle jag använda mitt kontaktkort från Telia, satte det i telefonen och skulle ringa. Nix det funkade inte och på frågan varför fick jag veta att det var annulerat. Hade minst tvåhundra spänn på kortet och använder det ca två gånger per år för att det inte ska stängas av (vilket det gör om det är obrukat i tolv månader...) men trots att jag ringde på det senast i våras så hade det nu alltså annulerats.

På frågan vad gör vi nu var svaret: Inget. Sorry. Skaffa nytt...

Jisses vilka idiotjeppar det jobbar där, alt vilket idiotföretag. Nix, vi kommer inte ringa mer med knäppTelia. Sådeså!

Comments