Ulrica Schenström

Jag tycker det är supertrist att Ulrica Schenström idag har avgått som statssekreterare.

Det var en ganska fin och mysig historia-hon och Fredrik Reinfeldt hur de började växa ihop som team under valrörelsen 2002 och sen hur hon rattat, fixat och jobbat dag och natt vid Reinfeldts sida. Känner inte Ulrica så väl, men vet att hon är en härlig person och att hon varit riktigt proffsig i sitt arbete. Den här olyckliga krogkvällen är inte något rättvist slut.

Hoppas Ulrica Schenström på något sätt orkar tillbaka till politikens framsida.

Comments

Anonymous said…
Så du tycker att det är ok att supa på arbetstid??
Helenatycker said…
Men snälla, vad trött jag blir på folk som tror att det vet hur andra tänker. Jag har inte kommenterat historien med krogen över huvudtaget så om jag tycker det är ok att dricka på arbetstid eller inte kan du Miian inte ha en aning om.
Det jag skrev är att jag tycker det är trist att en sån här sak inträffar och vilka följder den fått.