Rubrikmiss

Två saker som gör mig förbannad idag - den första är att det inte går att skriva normala rubriker i min blogg, ngn jäkla bugg gör att så fort jag trycker mellanslag så förvandlas det skrivna ordet till en radda frågetecken - ?????????? - har ingen aning om varför.
Det andra som gör mig förbannad är äckliga människor som ställer sig och röker två centimeter från min son.
Jag har inget emot att folk röker, absolut inte! Men om man röker och känner behov av att göra det medan man står och väntar på en buss eller båt, ja då går man några meter bort. Man står inte mitt i folksamlingen, i busskuren eller två centimeter från små barn.
Kom på en tredje sak som gör mig förbannad idag, jag är förbannad på mig själv för att jag inte bad idiotrökarna idag att fara och flyga, eller att åtminstone flytta på sig...

Comments