Saker som gör mig stolt

Vet inte varför det är så egentligen, men ärligt är väl vi svenskar något dåliga på att ge cred till dem som verkligen förtjänar det? En person som förtjänar det är min vän Maria som hängde på mannen i sitt liv till Japan då han fick chans att jobba där.
Som sagt, Maria hängde på, men inte som något mähäng inte utan hon har skapat sig värsta coola karriären hon också. Som frilans från Tokyo står svenska tidningar på kö för att få publicera hennes alster och hon har fått horder av läsare till sin blogg. Ja det går så himla bra och hon skriver så fint att hon numera bloggar på Pause hemsida. Det tycker jag är riktigt, duktigt jobbat. Vet att det är massa annat på gång också, men läs bloggen själv vetja Marias Tokyoblogg
Jo, just det Maria, jag är stolt över dig bara så du vet! Och du, du är faktiskt den enda som kommer undan med att ta såna där bilder på dig själv i spegeln. Något som jag annars tycker ser riktigt fånigt ut funkar på dig, gissar det är för du är så gullig... PPN till dig!

Comments

Maria said…
Sötaste, TACK!! Haha, spegelbilderna får det bli för det tar ju sån tid att fixa annars.
Hur har ni det? SAKNAR DIG gumsan!!!
Luvv