Inte tips inför kvällen

Häromdagen läste jag i någon tidning - förmodligen en kvällstidningsbilaga... - om Greys Anatomy. Efter typ två meningar förstod jag att jag just hade fått avslöjat för mig hur det går i höst... Vilka som blir kvar och vilka som försvinner. Man va tusan, det ville jag inte veta. Det där är ju en serie som faktiskt är värd att följa och jag tyckte om att att jag inte på förhand kunnat räkna ut hur det ska bli. Nu vet jag tyvärr det...
Allvarligt, finns det inte tillräckligt med skvaller ändå? Måste man avslöja sånt här? The mousetrap av Agatha Christie har gått i en evighet på teater i London och föreställningen är lika spännande varje gång eftersom folk låter bli att snacka om vem som är mördaren... Där kanske våra "rapporterande kvällstidningar" har ett och annat att lära sig?!

Comments